Saturday, August 13, 2011

Pada Mu ku bersujud



Ya Allah..
Jadikan lah aku sebagai hamba yang
tidak putus untuk
berhubung Mu Ya Allah..

Jadikan hamba Mu ini
lengkap dengan segala solat Mu..
lengkap dengan segala amal ibadahnya..
lengkap dengan segala tuntutan aqidahnya...

Waktu ku semakin hampir...
Detik hati ini bagai dapat merasainya..
Ampuni ku Ya Allah..

Aku bersyukur segala nikmat yang Engkau kurniakan
kepadaku tanpa henti
hingga satu saat segalanya kembali kepada Mu..
Persiapkanlah daku dalam menghadapi Mu
dalam keadaan yang Engkau redhai...








Lagu: Pada Mu ku bersujud
Artis: Afgan

Ku menatap dalam kelam
Tiada yang bisa ku lihat
Selain hanya nama-Mu ya Allah

Esok ataukah nanti
Ampuni semua salahku
Lindungi aku dari segala fitnah

Kau tempatku meminta
Kau beriku bahagia
Jadikan aku selamanya
Hamba-Mu yang slalu bertakwa

Ampuniku ya Allah
Yang sering melupakan-Mu
Saat Kau limpahkan karunia-Mu

Dalam sunyi aku bersujud














No comments:

Post a Comment